Gazzal megyek

Gázüzem típusaLPG
Gyártási év2008
Hengerek száma4
Hengerűrtartalom (cm3)1390
Teljesítmény (LE)80
Gázbeépítés körülményeiutólagosan beszerelt
Gázbeépítés éve2008
Gázszett gyártójaLandiRenzo
Gáztartály típusapótkerék
Gáztartály bruttó űrtartalma (l)48
Városi gázfogyasztás (l/100 km)7.8
Országúti gázfogyasztás (l/100 km)7.8
Autópályás gázfogyasztás (l/100 km)10.0
Vegyes (átlag) gázfogyasztás (l/100 km)7.8
Benzin (átlag) fogyasztás (l/100 km)0.0
Vezetett gázos km-ek150000
Használati időtartam (év)4
Megbánta, hogy gázosította autóját?nem
Beépítés körülményeiSkoda DUAL. Tehát elvileg nem szabadna tudnom, hogy utólag beépített. :) Kicsit kuszák a papírok és nem emlékszem már pontosan, de valószínűleg 250 ezer volt a gáz része. Ebben benne van minden vizsga, papír, stb. Meg ugye 3 év garancia a komplett autóra. A berakás amennyire én meg tudom ítélni teljesen korrekt. A beszereléssel elégedett vagyok.
Beépítés értékelése (1-10)8
TapasztalatokAz autó a hidegindításokat leszámítva csak gázzal ment. 200 alatti a benzines km-ek száma. Indítva is vészindítás funkcióval van meleg motornál. Átváltás, ha nem figyeled kimondottan, akkor észrevétlen. Én különbséget nem érzek a két üzem közt. Menet közben, ha kapcsolgatom, nem történik semmi. Nem torpan, nem ugrik meg, nem fullad be, nem lesz más hangja. Nincs gázszag, nem robban fel, nincs indítási probléma. Benzines fogyasztási számokat nem tudok mondani, hiszen nem ment soha benzinnel. Hogy az indításoknál mennyi fogy szintén nem tudom. Fél, egy, max kettő literek vannak csak mindig belecsurgatva. Nincs csili-vili adalék, nincs szuper gyertya, nincs semmi plusz. Minden a normál. VW long life szervizciklus. Fogyasztás légkondival az plusz mondjuk fél liter. Kijelző ledsor teljesen pontosan működik. További képek a "Képes riportok" menünél.
Gázos megbízhatóság (1-10)9
HibalistaTönkrement alkatrész nincs. Se gázos, se más. Csak kopó-fogyó dolgok. Volt olyan, hogy becsipogott néha, hogy üres a tartály. Ezt 5 perc állítgatással megoldották. Elengedte az átváltókapcsolót a ragasztás. Légkondival kuplung benyomásra fulladt. Skodánál nem tudták megcsinálni. A végén azzal jöttek, hogy a BUD kódos motorok típushibája. Köztudott, hogy ez ilyen és javíthatatlan.
Szerviz 1.Skoda szervizek. 30 ezer kilométerenként gázszűrő csere. Alkalmanként 8-9000 Ft. Ezekkel a szervizekkel elégedett vagyok. Viszont általánosságban a hozzáállásukkal, a csak látszat hozzáértésükkel tele a hócipellőm.
Szerviz értékelése (1-10)1
Szerviz 2.Szekszárdi Gázautó Hungária. Úgy néz ki megcsinálták a fulladásos dolgot. Már két nyarat kibírt. Volt ugyanitt egy állítás is korábban. Szerintem jobb lett az autó, mint előtte bármikor volt. Utólag: Ez egy marha jó és olcsó (számlával) szerviz, azóta voltam itt többször is nem gázos dologgal (kötelező szerviz, kerékcsere, szóval semmi tönkremenetel).
Szerviz értékelése (1-10)10

Képek








További értékelések

CímModellÉvjáratÉrtékelés időpontjaMegtett gázos km
A év legjobb befektetése1.4 16V Cool20032012-07-0441000